#entri separa sedar;bodoh

Wednesday, September 14, 2011


Ada banyak jenis homosapien yg wujud di dunia ini dengan menampakkan kebodohan diri
Orang yg menampakkan kebodohan diri sama seperti melempar garam ke laut,menambah gula dalam madu,melontar kaca ke atas batu dan yang jelas nyata kau yang selalu suka orang fikir kau sebegitu.


taknak cakap banyak.aku pernah rasa situasi macam ni.aku pernah buat.tak tipu muka serius dahi berkerut ni.
nampak bodoh
nampak awkward gila.buat buat bodoh lepas dah kantoi buat benda bodoh
yang bijak pun rasa bodoh bila nampak orang buat benda bodoh.
dah tak reti nak simpan bodoh tu untuk masa depan sikit
okay,aku dah mention banyak sangat ayat bodoh.bodoh betul
ada ayat lain nak ganti perkataan bodoh?benci betul guna ayat ni.
bodoh bodoh bodoh.





 
 
 
tiba tiba aku nak rasa bodoh kenapa pulak ni.pandainya
baik aku pergi tidur sebelum aku pulak rasa aku bodoh

Leave a Reply

My name is MHKA. Powered by Blogger.