Wednesday, June 16, 2010

Dah lama tak update blog.mlas gila nk update.ya aku MALAS.aku highlight ayat malas tu.
banyak benda aku nak cakap,nak kongsi,nak bebel dan nak orang smua tahu.tapi aku tak tahu apa cara yang aku mampu.

okay,orang cakap sharing is caring.tapi aku rasa bukan semua benda boleh dikongsi.lebih baik aku bermonolog sorang2 dan buat muka tak puas hati mcm Darth Vader.aku main sebut nama tu sebab nama dia best.(padahal aku tak layan cerita Star Wars pon)

Aku rasa rindu nak main bola dekat padang Esplanade.ada melayu,cina,india..semua main sekali.
Sama sama berebut bola dengan Angah,matin,Fahmi,Acap,Saniy,Eman,Shahrul,Awi dan ramai lagi yg aku perlu sebut tapi aku tak ingat
Jatuh tergolek atas padang yang basah baru hujan berhenti.best betul..semua basah.haha..Aku ckap psal bola bukan sbab sekarang musim World Cup.
Tapi aku rasa petang aku seronok main bola dari tak buat apa.ya,TAK BUAT APA.ayat yang lebih teruk dari buat taik mata

Bila kita boleh main bola dan futsal lagi?angah dah nk balik poli.Matin praktikal kat johor.Wafi plak kat terengganu.
semua jauh2.adeh.
lepas ni nak main ngn sapa?
takkan nak main dengan Uncle tua pkai short kaler merah?dia hebat sangat.
takkan nak main dengan pakcik pakcik kem askar?diorang tak suka passing bola.grr.

ok,aku main sorang2=.="



*nanti coach drop semua dari team.padan muka.

Leave a Reply

My name is MHKA. Powered by Blogger.