Negatif seratus lapan puluh

Saturday, November 12, 2011

Aku tak rasa hari ni masih seperti hari dulu dulu
Dulu dulu yang mana aku rasa senyum tersimpul tu sudah macam ketawa berdekah dekah
Berdekah dekah yang aku tahu runut bunyi kiri dan kanan tak terdengar sebab hanya lantang suara ketawa aku
Gembira sebab orang sekeliling semuanya ada untuk aku.Kawan-kawan,teman-teman semuanya ada untuk rasa gembira dan selit sedikit rasa bahagia.Seronok tengok semua orang gembira.
Ada saja idea yang terbang singgah dekat kepala yang buat aku rasa teruja



Sekarang bukannya semua itu dah terbalik pusing seratus lapan puluh darjah
Cuma aku yang rasa tak berteman padahal semuanya ada untuk aku
Aku bukan rasa kosong
Bukan rasa bosan.Cuma mungkin aku terlampau rasa lapang dan tak sibuk macam semua orang
Aku boleh duduk rumah satu hari tak keluar dan tak buat apa-apa
Aku boleh lempar diri atas katil pejam mata untuk setengah hari
Aku boleh hadap semua benda ini untuk tiap tiap hari
Tapi buat apa kalau semua ni buat aku rasa kosong.
Hidup macam dah tak ada makna bila tak ada benda nak dirasa
Tak ada benda nak dihadap
Esok harap harap aku bangun pagi semua rasa ni hilang dari kepala











#Sialan,bila aku nak kerja ni.Siapa ada lubang kosong kerja tolong bagitau aku.Tak hensemlah macam ni duduk rumah tak buat apa.

Leave a Reply

My name is MHKA. Powered by Blogger.