Im Gay,

Friday, March 18, 2011

Manusia zaman sekarang memang boleh buat aku cepat takut.Diorang punya proses transformasi tu lagi gempak dari cerita Transformer yang Michael Bay direct tu.

Kalau tengok cerita Suster Ngesto tu orang dah kata takot,apa yang aku rasa ni lagi takot dari cerita momok/hantu/zomba yang dok pasang sorang sorang waktu tengah malam.Ni adalah pengakuan telus dan berani aku sebagai lelaki sejati.Cewahh.

Dulu aku rasa aku tak pernah ada kawan yang bengkok semua ni.Sekarang ni aku boleh kata aku dah ada kawan macam ni.Aku tak pernah nak cari kawan macam ni.Sila faham situasi aku yang mana 'kawan' yang aku maksudkan ialah kawan yang sedia ada yang mana aku pernah berkawan selama ni.Apa yang aku nak cakap adalah dulu diorang straight tapi sekarang dah jadi dah bengkok.complicated betol ayat aku.


Apa masalah diorang pon aku tak tahu.aku rasa macam tak boleh nak mengaku kawan dah orang macam ni.Dulu okay je cakap mcm jantan tapi sekarang dah terlebih jantan pulak.Auww.
'Nokk,Nyah,Mak' semua tu macam dah ganti nama kepada bahasa diri untuk 'Aku' dan 'Saya'
Euwww.Bahasa ni lagi teruk dari orang yang tergeliat lidah pipi kembong cakap macam 'Titew,Shayew,Kamooh'.Jangan cakap dengan aku macam tu.Aku perlukan tiga kotak tisu untuk lap hidung aku yang tiba tiba berdarah nanti.


Tapi tulah,kakak kakak maskulin semua tu bukannya jahat sangat pun.Cuma,diorang terpengaruh rasanya.Diorang punya terpengaruh tu sikit je pun.Dulu mana pandai hisap rokok tapi sekarang dah jadi poser pulak.Dah pandai main kepol kepol asap pulak.Muka mesti kena buat gaya macho sambil tangan tak lepas pegang rokok.Auww,aku pon dah mula tergoda.Ptuihhh.


Diorang punya taste pon boleh tahan.Kalau muka tak macam Dafi tak pon Fernando Torres memang diorang tak pandang lah.Haish,lepas ni aku kena pakai blusher lah.Baru diorang nak main poke-poke' dengan aku dekat Fb kot.Hihi
Tapi diorang pulak dok mengorat aku macam diorang mengorat member aku sampai ajak tengok wayang lagi.Padahal tak pernah jumpa dan kenal pon.Takot betol.


Oh kawan,kembalilah ke pangkal jalan.Aku hanya mampu berdoa.

Amin.

One Response to Im Gay,

Leave a Reply

My name is MHKA. Powered by Blogger.