.RESAH.

Saturday, October 31, 2009

Alangkah seronoknya tidur di hujung mggu..bangun tengari mandi2 dan terus makan tengahari:)
dah lama aku mengidam nak buat macam tu.

memandangkan sekarang dah final exam..so aku tangguhkan dulu usaha murni aku ni.
jgan risau..balik rumah cuti nanti aku akan tidur sepuas puasnya:D

tapi aku tak tahu kenapa skang mcm pyah nk tidur..jadual tidur dah terbalik..lpas zohor mesti aku tidor sampi ptg dlam pkul 4..then malam aku berjaga smpi nk subuh.
haish..pyah jgk ni.

xpe2..jangan diresahkan pasal jadual tidurmu Hafiz,sila resahkan tentang masa depan kamu.
pegi bukak buku dan study la weh.


lepas engkau study kau tido la puas2 then bgun study blik.okei?

good:)

Ps:aiming the success of mine:)

3 Responses to .RESAH.

Leave a Reply

My name is MHKA. Powered by Blogger.