were are the CHAMPION

Saturday, August 29, 2009

Puasa dah msuk hri yg ke berapa ntah..haha.x igt pon
dan smua kwan2 tgh fkir mcm mna nk bg fit or fresh wktu blan ramadan ni.

xkan nk tido je?

nk kunyah chewing gum siang hari?

pejam mata smpi wktu brbuka puasa?

buat muka kuyu dlam klas dgn hrapan lcturer bg blik awl?



dan tiba2 ada sorg shabat ini bersuara.



"weh,jom maen futsal..gila sangap aku nk maen nih..xkan bulan posa x buat apa2 kot?"



serta trus terang jugak aku mnyampuk mmberikan tanda setuju,

"btol2!"



dan tiba2 ada lg mnyampuk.

"hang bodo ke hg bngang..ada ke main futsal blan pose..sure pnat weh!"



serta merta Kim bersuara memangkah.
"hang bodo dan hang lah bangang..kita maen waktu malam lah."

hahaha.aku gelak kuat punya..nseb baek bukan aku yg pangkah.

xpe2..sua tuh x penting..yg penting ape yg dirncang menjadi :)
dan pada malam tu pada pkul 11 selepas mnunaikan smyg tarawih kami pon bergeraklah(err..aku x pgi pon tarawih mlam tuh..huhu)..hujan agak lebat mlam tuh..tp kmi redah jgk sbb dah deal dgn org..takot diorg ckap kmi x tepati janji..smua pkai bju hujan..xdelah lenjun sgt:)

dan setibanya kami di Safira Sports Planet..kmi tgok team yg kmi nk lwan tuh gila smgt dah
warm up n prctise..

"adoi,knfem klah kita ni"kata Syamim.
hahaha..mmg btol pon..kmi maen n mmg kami kalah.

xpa2..mybe xde luck sbb mlam tuh aku maen dlam 20mnit je.
vavi btoi.ade mmat jtuh atas kaki aku..terpeleot jgklah aku..dan lpas tu ankle aku bengkak trok!
capek jgklah aku..haish :(

dan blik tuh aku jalan capik!
Sapuan ngn Wahid mmg durjana..hahahaha..siap nyanyi lgu si capik lg.haha
xpe2..

sbum tuh kami lepak kdai mamak dlu sbb nk mnum ilang dhaga..dan Soley ngn Shamim lah mnusia yg pling bising waktu tuh.

"Haram jadah btoi weh..depa maen jahat gila..aku nk repeat blik maen ngn depa!",kata soley dgn nada x puas hati bliau.

hahahahahhaha aku gelak smbil tahan kaki aku yg skit ni!

"aku xkira..nk repeat gak ngn depa..depa dah rmpas title CHAMPION kita..mna boleh!",Syamim buat muka berkerut x puas hati jgk.

haha,
xpa2..nnt kita repeat ya kwan:)

p/s:kita mmg x hebat..tp kita CHAMPION :D

2 Responses to were are the CHAMPION

Leave a Reply

My name is MHKA. Powered by Blogger.