here i come!

Wednesday, July 8, 2009




ouh..sgguh panas ini hari..hmm..taiping sudah lama tidak dilimpahi hujan rahmat..trnyata ungkapan 'taiping bandar hujan' itu perlu ditukarkan namanya 'taiping bandar kemarau'..hish..sedang aku melayan keasyikan game handset aku,ada stu msg msuk dlam inbox hndsetku..lebeh krang beginilah runut bunyinya."apiz,free x?jom lpak pelita..aku ngn wafi nk gerak sana"dgn excited aku mmbalas."okei jgk..stgi aku dtg...da smpi msg aku"haha..dok rmah pon bkan ada apa..pnas je dok rmah..klu lyan teh ais dkat rstoran pelita trbaik jgk!huhuouh..dats not the point!rupanya anip nk rpair hndset bliau..its okei;)yeah,here i come pelita!haha...dpat jgk aku mnum teh ais..haha..dan tiba2 perbualan ini mnjadi titik permulaan.

anip:hram sgguh,pnas gila dok tpg..semendang pnas ja..
wafi:besela musim kemarau kot.
apiz:kemarau?ye la tuh..dia mai msim dia la tuh..krja tuhan mna nk kita tau..trima jelah
wafi:hmm..bodo pya cina..hahaha..nk msuk tp pintu x nak bka..haha(pintu automatik)anip:haha..lwak n klaka!
apiz:tuh bkan klaka..claka la..hahahaha!
wafi:ksian plak kt dia..
anip:haha...yela2..hmm,weh pnas2 ni klu mndi sgai bes jgk!apiz:wafi mna mndi sgai la.
wafi:jom mndi laut la..(smbil mngeluarkan sbtg rkok malboro)apiz:ha..okei gk tuh..
anip:bla nk pi weh?
apiz:jap2,nk mdi kt mna?
Wafi:haha..mndi teluk batik lah..dkt dgn U aku(uniKL mimet)
Anip:haha..trbaik!!
Wafi:serius ni?klu serius aku nk stting tmpat tdor skali..lgpon rmah sewa aku de kt sna.
Apiz:yeah,trbaik!ni lah org pggil brcuti!hahaha
Wafi:jap2,bla nk pi nih?
Anip:hmm..esoklah!aku dah xsbaq ni..hoho!(gelak dgn brsmgat)
Apiz:ceh,gila ka?bru plan sok da nk pi..xkan kita 3 ja?
Anip:lah,,ajk lah mmber2 kita spe yg ada..try ajk eman..
Wafi:angah pon okei jgk.
Apiz:jap2..aku nk kol diorg..

ak pon kol lah anak pkcik awiskarni..

Eman:hello..awt?
Apiz:hello..weh,aku nk ajk hg mndi laut sok
Eman:haha..spa lg?bleh jgk..haha(sronok gedik)
Apiz:aku,wafi,anip..emm..angah skali..tp angah ak deal lg
Eman:..okei dokei..smpoi2..hmm..tp mlam ni aku knfem ngn hg..k?
Apiz:ha..okei2..knfem awai skit.
Eman:
yelah syg..hahaha(gelak excited)
Apiz:hram!haha!
Wafi:amcm?
Apiz:stlle..mlam nih die knfem laen..weh jom blik..da lwat kot
Anip:yelah..jom2.
Wafi:
mlam ni on9 MS..kita brforum..haha
maka pulanglah kami pada ptg itu dgn harapan plan yg dirancang mndapat kata spakat.huhu.
yeah,itu dia..aiman mnelefonku mmberi kata ptus utk join skali!..oh yeah,angah pon sma!
huhu..dan sprti yg drancangkan dalm forum kami pda malam itu,kami brsiap pda pkul 8pgi dan brtolak menaiki kereta kancil bodykit subaru kepunyaan wafi;D



dan ini merupakan gmbar yg smpat kmi berlensa;)



L-R(apiz,wafi,angah)






(angah,eman,anip,wafi)

mereka berpura2 gembira;))

ps;expressmusic ku bertukar mnjadi expresswater;P






Leave a Reply

My name is MHKA. Powered by Blogger.